DULU..


dulu..

Dulu, aku sangat gemar membaca,
Kini, tidak lagi gemar…

Dulu, sangat suka menonton televisyen,
Kini, dah tak ada lagi suka tu..

Dulu, nyanyi tak ingat dunia..
Sekarang, suara dah tak sama macam dulu…

Dulu, aku terlalu berhati-hati,
Kini, aku dah tak kisah lagi.

Dulu, minat giler kat kawan sekelas,
Kini, dah tutup dah pintu hatiku..

Apa yang ada kini?
Perasaan bergantung kepada takdir dan nasib setelah BERUSAHA..Moga Allah sentiasa membimbingku..

Dah tu, apa yang aku nak lagi?
Aku nak DIA yang boleh berkawan dan membimbingku….

~~RiNDu nya~~

Offline

wow..bulan 3 ni bulan bz.. aku ada banyak keroje nak dibuat..banyak trip pulak tu termasuklah kenduri-kenduri kahwin yang aku hadiri.. nanti ada masa aku ceritakan aktiviti-aktiviti yang aku buat dalam bulan nih..Sehingga ketemu lagi..

the follower

Catatan Popular

networked Blogs