Cuti Ulangkaji datang lagi~~

selamat bertemu kembali wahai para pembaca. Wah,,,best nyer~~ hari ini dengan rasminya cuti ulang kaji bermula bagi seluruh warga UiTM untuk level diploma dan juga degree...best..best..
Hmm..ni saya nak share tarikh-tarikh keramat saya yang akan menjelang tak lama lagi.
27/4/2011   Rabu   OPM544    9pg -12 tengahari.
30/4/2011  Sabtu   OPM545    9pg -12 tengahari
3/5/2011    Selasa  ECO556     2.15-5.15 ptg
6/5/2011    Jumaat OPM546     8.30-11.30 pg
10/5/2011  Selasa  FIN 548      9pg -12 tengahari

Doakan saya lulus yek kawan2 (^_^)..saya pun doakan untuk kalian juga~~

*****************************************************************************
Sepetang bersama Kak Fyda dan anak2nya ( Fauzan dan Farhan)

Petang tadi kami berempat telah selamat menuju ke Tasik Seksyen 7 yang letaknya di dalam Shah Alam juga berdekatan dengan UiTM Shah Alam. Rancangan untuk berjogging telah di atur sejak hari Khamis yang lalu. Alhamdulillah program untuk berjogging bersama kakak sepupu dan anak2 buahku telah pun selamat berjalan dengan lancar sekali. Kami sampai di tasik tersebut sekitar pukul 5.15 petang dan kami berada di sana sehinggalah pukul 6.40 petang kalau tak silap ( tak tengok jam pun masa tu)..Usai berjogging dan minum petang, kami pun bertolak pulang di mana Kak Fyda menghantarku kembali ke kolej dan kemudian mereka perlu menuju ke destinasi yang berikutnya iaitu tempat kerja Abg Lan ( suami kak Fyda). Terima kasih aku ucapkan kepada Kak Fyda yang sudi mengajak aku berjogging yang peluang ini memang aku nanti-nantikan dari awal semestar lagi..hehehe..Alhamdulillah, dengan izin Allah tercapai jugak hasrat aku nak berjogging dan buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki ku ke Tasik Seksyen 7, Shah Alam.. Love Allah soooooo much..hehe..wow!!!

1 ulasan:

Ara Nadea berkata...

eh.. same la paper last kte.. hehe.. nasib baik paham subjek tu.. goodluck yati.. semoga berjaya!

the follower

networked Blogs