sedikit cerita untuk dikongsi

Paper tinggal lagi 2.. International business pada 5 May dan Principles and practise of selling pada 9 May..
fewh... dua2 killer paper..skrg duk bz analisis past year question dan juga analisis benda2 lain..hehe..

 Abg Boy( jiran sebelah rumah merangkap informal abang ) kahwin 9 hb..adoy~~ tak dapat nak hadirkan diri ke majlis tersebut. Tambahan lagi tak boleh minta ayah amik pada hari tu.. So minta ayah amik keesokan harinya. Takpe..sempat den nak kemas barang2 den lepas last paper..

Bila fikir mengenai hal ni, hati rasa syahdu tetiba.Al maklumlah 3 tahun duk merantau di Arau ni.. 5 sem duduk di kolej cengal cl 2048 dan last sem berpindah di cengal cl1015..lokasi bilik memang strategi sebab berhadapan ampai dan menghadap gelanggang badminton yang terang benderang..hehe..dan memang tabiat diriku lepak dalam bilik berbanding luar bilik..tu yang orang kata aku ni katak bawah tempurung..whatever..janji daku tak kacau orang dan tak sakitkan hati orang..hehe.

Apakah aku masih berkesempatan melawat bandar Arau ini suatu hari kelak? Wallahualam.. Degree pun aku tak tahu dapat kat mana lagi..Anyway..aku terima jer walau kat mana kerana aku pasti DIA punya rancangan Maha Hebat dan Secocok dengan diriku..

Hmm..apa nak tulis lagi yek? Ha..roomate dah balik sini..sejak 23hb dia balik rumah baru ari ni dia balik sini..huhu..tamatlah kehidupan single ku untuk beberapa hari ni..hehe..

Tiada ulasan:

the follower

networked Blogs