Angin!

Aduh!..aku angin betul dengan sepasang suami isteri ni.. Punya lah aku sanjung dan hormat kat depa dua sebelum ni ( al maklumlah depa pun ada anak sebaya aku yang jadi teman main waktu kecik-kecik dulu) tapi malangnya depa cari pasal ngan keluarga aku.. Dunia..dunia.. Tu lah orang tua-tua kata buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Pasni aku tekad aku akan pastikan pertolongan yang akan aku hulurkan kepada orang lain, tidak aku harapkan balasan dari mereka supaya aku tak sakit hati bila mereka cari pasal ngan aku..Huh!.. Tak berbaloi rasanya aku buat baik ngan anak depa time kecik-kecik dulu.. SAKIT HATI aku ni bila fikir mengenai perangai pasangan suami isteri tersebut kepada keluarga aku (fokus utama diberikan kepada Bapa aku).. Aku pernah baca buku yang berkisarkan mengenai hukuman di alam kubur..Seram aku nak fikirkan balasan yang akan dikenakan kepada mereka-mereka yang buat kesalahan di dunia yang fana ini..Tambahan pula bagi yang guna cara sihir untuk jatuhkan orang lain, memang teruk padahnya..
Aku doakan mereka berdua sempat bertaubat lebih-lebih lagi bulan Ramadan yang mulia bakal tiba dan aku doakan masalah ini dapat diselesaikan dengan cara yang Paling Diredhai Allah...

Korang jangan terkejut dengan kata-kata aku ni..sebab aku ni sebenarnya keras hati..
Pak cik aku kata orang rambut tegak memang cam tu...Hoho

ADA UBI ADA BATAS, ADA HARI BIAR TUHAN YANG BALAS!

p/s: nasib baik ada blog, boleh aku curahkan perasaan aku kat sini..hihi

*aku sakit hati.

2 ulasan:

EPAR berkata...

btul tu.. kna byk bersabar la noh.. anyway, amalkan 4 qul dan ayat kursi.. insya allah.. semuanya akan selamat.. amin..

CaHaYa HiDuPKu berkata...

huhu..Terima kasih EPAR.. harap begitulah..

the follower

Catatan Popular

networked Blogs