Usrah

humm..dah lama aku tidak menyertai group usrah.. mungkin kerana jiwa ku lebih kepada pembacaan dari perbincangan, menyebabkan aku tidak menghadiri usrahku... Maaf diucapkan kepada kakak-kakak naqibahku (Kak Afzan dan Kak Tini). walaupun aku takde kesempatan menyertai usrah kalian tetapi apa yang telah aku pelajari dari kalian pasti akan aku ingati..INSYAALLAH..


Moga Allah mengizinkan pertalian kita berterusan hingga ke akhirat.. Maaf diucapkan andai diriku pernah mengguriskan hati atau tidak mempedulikan kalian.. Aku hanya insan biasa yang tidak dapat lari dari melakukan dosa.Tetapi aku amat menghargai sesiapa yang sudi menegur kesilapanku kerana dari teguran yang membina dapat aku membetulkan kesilapanku..

Salam Ikhlas dari budak insaf

5 ulasan:

Afzan Rahman berkata...

Sayang yati....
tahniah...lahirnya blogger baru :)

CeNDeRa KeNaRi berkata...

tq..sayang akak juga..tapi ni blog lama..dah lama tak update..hehe :-)

Afzan Rahman berkata...

hehehe...
takpe..takpe...
sekurang2nya update dari tak update :P

next sem baru akak amik subjects part 6...kita study sama2 ye :D

CeNDeRa KeNaRi berkata...

boleh jer..sem ni pun bleh..kita kasi pulun subjek sem ni..hehehe..

Afzan Rahman berkata...

yeah...pulun jgn tak pulun :)

the follower

networked Blogs