cuti mid sem

Salam. aku fikirkan aku takkan balik sehingga ke cuti raya cina,tup-tup cuti mid sem telah diawalkan oleh pihak UiTM bagi diseragamkan dengan kampus cawangan yang telah tutup 2-3 hari lebih awal.Ini semua gara-gara H1N1. hmm..suka atau tidak aku pun tak tahu dengan perasaan aku sendiri. Suka mungkn kerana boleh menghadiri majlis kakak aku yang berlangsung pada hari ini, tak suka mungkin kerana banyak kelas yang akan ditunda lebih-lebih lagi semestar ini ada 3 trip yang perlu aku turuti. huhuhu.
tapi takpelah. mungkin ada hikmah di sebaliknya, walau apapun aku akan cuba sebaik mungkin meningkatkan prestasi akademik dan sahsiah diriku.

Hidup ini umpama roda. sekejap kat bawah,sekejap kat atas.Harap bila aku di bawah aku tidak mudah berputus asa dan harap bila ada kat atas aku tak akan memjadi bongkak. Moga ALLAH membimbingku..

Tiada ulasan:

the follower

networked Blogs