....pelupa?

Salam. sejak cuti bermula, lama aku tak update blog. Bila tak online macam2 cerita nak dikongsikan bersama tapi bila dah duk depan Laptop, haprak, idea tak muncul menjelma..Selain tu, malas pun ada gak, biasalah aku manusia biasa..hehe..

Kali ni aku nak citer pasal hati ayam. Dalam sem 4 degree yang baru ku tempuh sebulan dua yang lalu, aku telah dikhabar oleh sahabat aku bahawa hati ayam boleh menyebabkan penyakit lupa datang menginap kat kepala kita. Aiseyh..masa dia bagitau aku pasal berita tu, aku baru jer nak amik hati ayam goreng kat warung makan kegemaran aku. terbantut usaha aku nak amik hati ayam tu..tapi takpe aku simpan info yang dia bagi tu dalam2. Bukan apa, memang aku akui aku memang suka makan hati ayam yang digoreng. Bolehlah kalau korang nak kategorikan hati ayam sebagai makanan favorite aku selain peria goreng..hehe...lagipun aku tak terdaya nak menyangkal info yang dia bagi tu, sebabkan penyakit lupa aku semakin menjadi-jadi dalam tempoh kedewasaan aku ni.. sampaikan aku naik kecewa ngan tahap ingatan aku..

Makan kismis untuk kuatkan  minda? bukan aku tak nak makan.. tapi ada syarat2 yang perlu diikut kalau nak mujarab seperti makan 7 biji sekali makanlah, tak boleh makan lebih2lah..aisey, aku ni buat kismis jadi kudapan kalau benda tu ada depan mata..so tak berapa menjadilah kesimpulannya..

makan tempe? aku memang suka makan tempe...tapi mungkin sebab aku makan tempe aku tak lupa langsung...kalau aku lupa langsung, bergelaplah blog aku nih..hihi..

Oklah, hari dah larut malam. Aku pun nak tidur. Sok nak kerja.kerja apa? kerja sementara kat taska je..hihi..sajer testing bakat jaga budak..hihi..aku harap korang tak lupa nak tinggalkan komen atau jejak kat blog aku ni ek..bukan pe, bolehlah aku follow blog korang bila aku punya masa lapang..hehe..ok..wassalam

Tiada ulasan:

the follower

networked Blogs