Kad Pelajar + Ramadhan + kerinduan..

Bulan 7,8,9.....wah sudah masuk bulan keriga aku di UiTM Shah Alam menyambung pengajianku dalam bidang Operations Management.. Akhirnya hari ini dapat juga aku mengambil kad matrik ku yang baru minggu ini diwar-warkan sudah siap..Alhamdulillah..Aku masih lagi diberi peluang untuk mengumpul kad pelajar dalam simpanan ku selain kad pengenalan diri ku..hehe.. poyo jer..hehe

Hmm...Dalam bulan Puasa nih, banyak juga amalan ibadah yang tidak mampu ku kejar..sedihnya..rupanya aku masih tak cukup kuat untuk melawan nafsuku.. haiyo...moga aku sentiasa cuba untuk memperbaiki situasi ku ini.. dan moga aku masih sempat untuk menambahkan lagi amalan ku di akhir Ramadhan ini..

Hmm...dalam kejauhan dari rakan2 tersayang, membuatkan aku rindu pada mereka termasuklah si dia yang kerap masuk dalam mimpi-mimpi ku.. huhu ( tak tau kenapa dalam ramai2, dia yang selalu masuk. apa kelebihan dia???) Wahai rakan, rindukah kalian pada ku.. Bagaimanakah keadaan kalian di sana? Baikkah atau sebaliknya.. Walau bagaimanapun keadaan kalian, cekalkanlah hatimu rakan kerna hidup di dunia memang lumrahnya penuh dengan pancaroba.. Moga kalian kuat untuk mengharunginya... Pesanku buat kalian, Moga kalian berbuat pekerjaan niat kerana Allah supaya kalian juga dapat menambahkan jumlah kredit dalam akaun akhirat kalian..

Doaku sentiasa buat temanku yang menyayangiku seikhlas hati dan kerna Allah Taala...

Tiada ulasan:

the follower

networked Blogs