Semangat

Akhirnya, hari ini aku berjaya mendapatkan semangat ku untuk teruskan pembelajaranku. Terima kasih Nadiah dan Kak Epar atas bantuan kalian dan juga mereka yang telah membantuku secara tidak langsung.

Perkara yang aku perlu buat sekarang adalah:

1) Print past year question bagi setiap subjek
2) Tutup akaun kelab ACTC GTF tapi kene tunggu pembantuku (Cik J) mencari semula belanjawan akaun yang telah kami buat untuk AGM yang lalu
3) Baca tajuk-tajuk yang bakal keluar dalam test (ni paling berat aku rasa sebab aku kene cari port yang jauh dari laptop ku dan broadband ku..huhuhu)
4) Bersedia untuk presentation Malaysia Economy (eco subjek yang aku paling lemah)
5) Mulakan kembali amalan solat hajat..
6) ...

tu jelah buat masa ni..harap aku mampu lakukan..
Terima kasih Ya Allah kerana telah membimbingku semula..Alhamdulillah..

p/s: Tahniah Nadiah kerana dapat berjaya mendapat bengkung merah..Pasni kita nak belajar silat dari Nadiah bila ada kesempatan..Proud to be your friend..kita entah bila nak Tali Hitam pulak..huhuhu


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah.. wish u all the best in ur life..

p/s: smoga rahmat dan hidyahNya buat kita berpanjangan.. amin..

CeNDeRa KeNaRi berkata...

thanks kak..Syukran

the follower

networked Blogs