kenapa

Aku pelik,
orang yang badannya kecil,makan banyak tetapi badan tak mahu naik, cuma perut je buncit.
orang yang badannya besar, makan sikit pun boleh naik.kalau makan banyak lagilah naik.

orang yang biasa bersukan tetiba berhenti bersukan dalam jangka masa sederhana boleh naik badannya berlipat kali ganda daripada orang yang tidak bersukan langsung. pelik..pelik..

4 ulasan:

EPAR berkata...

xde yg pelik kt dunia ni.. hehe.. ade la konsep sains yg dpt menerangkan ke'aneh'annye.. ia mungkin melibatkan kadar metabolisme..

p/s: i guess..

CaHaYa HiDuPKu berkata...

maybe..ada jugak dengar pasal metabolisme tapi sekadar sembang2 ngan kawan2..kene cari fakta sebenar ^_^

EPAR berkata...

owh.. i see.. ni bleh la.. nk minta tlong hayati carikan faktanye.. hehe

p/s: coz, hayati seorg budak yg rajin.. hehe

CaHaYa HiDuPKu berkata...

haha..baru nak minta akak yg cari..
boleh yek..boleh yek..^^

p/s: kak EPAR lagi rajin dr saya..

the follower

networked Blogs