Cuti study week

Kali ini aku tak terasa sangat perbezaan cuti study week dengan cuti2 biasa sebab aku sememangnya berada di rumah bukan di kolej lagi..hehe

Berikut merupakan tarikh-tarikh keramat yang aku perlu ingat untuk final exam ni..
1. 31/10 - MGT533 di dewan Raja Muda Musa seksyen 7 (DRMM)  mana ntah tempat ni..luar UiTM pulak
    exam nyer..huhu
2. 6/11 - QMT 425 dewan kompleks sukan UiTM
3. 8/11 - OPM 534 di DRMM
4. 11/11 - OPM 533 di DRMM
5. 14/11 - OPM 535 di DRMM ( abang sepupu kahwin + ada majlis cukur jambul ada kawan sekolah)

harap sangat aku boleh lepas semua paper untuk sem ini.. penat woo smbg degree.. tak tahu lah pulak berat gaya ni..tapi takpe..Aku buat niat Lillahi Taala..Moga aku dapat kebaikan dariNya.. Doakan aku yek teman-teman..


Konvo untuk diploma masih lagi belum dipasti kesahihan maklumatnya..sekejap di Perlis, sekejap di Shah Alam..Harap2 aku dapat tarikh yg sesuai supaya keluarga aku dapat pergi..

Tiada ulasan:

the follower

networked Blogs