bengang

Urgh!!!! bengang tul aku ngan manusia 2 orang ni!! nak gaduh janganlah gaduh depan aku..bikin aku stress aje.. nak teaching each another pun buatlah dengan cara yang berhemat.jangan melampau-lampau..dah tu sakitkan hati orang lain reti, tapi bila hati sendiri sakit touching gila parah... mangkuk ***** betul!!!  aku yang dengor tak sedap telinga, ikutkan hati mau aje hentam dua-dua skali..mujur iman yang ada menahan..

     Hai Ya Allah, jauhkanlah aku dari malapetaka ini..janganlah biar aku berdepan dengan peristiwa dahsyat ni lagi..cukuplah sekali dalam seumur hidupku..Amin~

Buat pasangan kat luar sana tu..kalau nak gaduh jangan melampau-lampau.. Kalau salah sorang buat salah, tegurlah dengan cara yang baik dan bukan dihadapan orang ketiga dan paling penting, belajarlah tutup keaiban orang lain..Diri sendiri tu pun bukannya perfect,, bukan ulul azmi pun...lagipun Sesungguhnya Allah benci golongan yang melampaui batas ni...



note: peace..aku bukan nak cari gaduh cuma nak luahkan rasa tak puas hati ngan manusia yang kurang budiman ni..

Tiada ulasan:

the follower

Catatan Popular

networked Blogs