home

instead of house i want a home

tido

hmm.. macammana aku nak berjaya kalau aku masih syg tido dari syg jaga?

tarbiah

dah 2 hari teman dapat tarbiah dari sorang kawan ofis ni.. teman duk gelar dia ustaz hehe.. dia peringatkan teman akan hal feqah, apa itu Islam, sifat2 Allah, Ahli Sunat Wal Jamaah, cara nak hafal Quran, byk jugak topik yg dia sentuh.. alahai teman dah lupa..
terasa Allah nak buka minda teman.. huhu.. another task to be done..

doesn't

something that i do not show doesn't mean it doesn't exist...

meja

saya sgt2 rindu ruang belajar dan meja belajar saya!!!!!

erti hidup

http://www.youtube.com/watch?v=ARdjDTJAs7A&feature=youtube_gdata_player

terima kasih

http://www.youtube.com/watch?v=-sdHPD8lt9o&feature=youtube_gdata_player

story about me

when it is about something new i tried, if i can accept it means i'm okay with it...

-mencuba makan roti yg ada seaweed di dalamnya.hoho (poyo sikit..tu pun nk bgtahu- :-P

kopi arabica susu kambing

saya peminat kopi susu kambing ni.. dah bertahun gak minum susu ni..

November 2013

Assalamualaikum..

dah bersawang blog ni ye.. lama aku x update blog ni.. rindu plak nak menulis kat sini..

hmm.. dah masuk bulan November 2013.. dah setahun lebih aku jadi pembantu tadbir.. usia 24 tahun pun bakal berakhir tahun ni..

tahun ni juga merupakan tahun yang luar biasa bagi aku.. sebabnya... aku sudah berjaya bertahan bekerja di tempat yg sama untuk setahun, dah tahu apa erti frust, dah tahu macammana nak kawal emosi ketika stress, dah kenal peel diri sendiri... hmmm... berjaya turunkan berat badan, berjaya memandu kereta viva yg dulunya sgt takut untuk dipandu, berjaya lulus dalam exam PTD walaupun sekali je amik,  Alhamdulillah.. byk jugaklah pengalaman yg bercambah dalam diri ini pada tahun 2013...   pengalaman suka duka tahun ni In Shaa Allah akan aku kenang selagi mana ingatan aku mampu utk menyimpannya..

kegagalan aku dalam merealisasikan impian aku untuk tahun ini juga telah Allah gantikan dengan kejayaan lain.. Alhamdulillah kasih Allah kepadaku sangat kuat hingga mampu memgeluarkan diriku dari belenggu kesedihan.. 

Alhamdulillah.. Aku sayang sama Allah.. I love You Allah..  semoga aku sentiasa dibawah rahmat dan bimbinganNya hingga akhir usiaku di bumi yg fana' ini..  semoga aku dapat ketemu sama imamku yg juga mampu menjadi teman yg baik dalam urusan agamaku, duniaku dan akhiratku..Aaamiin

buat insan yg dah byk membohongiku, sy tahu awak tak pandai bohong, x caye? Allah dah kasi hint kat sy cuma sy yg ragu2.. xpelah.mungkin sy jahil dan awak pun jahil.. tapi sy harap kita tak selamanya jahil. moga Allah sentuh hati kita dengan hidayah dan kasih sayang Dia.. jaga diri dan sy syg awak kerana Allah.. semoga bertemu di mahsyar dalam keadaan yg lebih lebih lebih baik..

the follower

Catatan Popular

networked Blogs